סודותיה של מסדרת הארונות

הדרך לארון מושלם מתחילה בצרכים ובטעם שלכם ונגמרת בארגון מוקפד. ביקשנו מהאורגנייזרית קרן שפירא באבו המלצות שיעשו לנו סדר

למי שצפתה באדיקות ב"סקס והעיר הגדולה",  הסצנה המפורסמת בה קארי ברדשואו פותחת את דלת חדר הארונות בדירת החלומות המיועדת שלה ושל מיסטר ביג, נראתה כמו מושא התשוקות של לא מעט נשים.

בפועל נדמה שבחירת ארון היא כמו מסע בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות, ובסופו של דבר בחירת הארון היא בהתאם לצרכים של כל אחת ואחד מאיתנו. מגוון האפשרויות העצום דורש תכנון, דיוק והתאמה אישית של מערכות הקיר. על מנת שתהליך הבחירה יהיה מיטבי, חשוב לתת את הדעת לגודל החדר, למידות הרצויות, למטרות השימוש ולהעדפות העיצוב.

GLISS MASTER, BY VINCENT VAN DUYSEN FOR MOLTENI

 הדרך לארון החלומות מתחילה מהפונקציונאליות שלו ונגמרת בסידור השוטף שלו, וכמובן גם בשמירה עליו. ביקשנו מקרן שפירא באבו, אורגנייזרית, מייסדת "הטאצ' של קרן – סידור בתים", חושפת שתחשוף בפנינו כמה מהסודות שמאחורי הארונות המסודרים והנוחים ביותר.

מה שמתאים לך

"בתרבות השפע, כשהארון גדוש בבגדים ובנעליים, ניצול יעיל ונכון של המרחב הופך הכרחי יותר מתמיד. הגדרת הצרכים של בני הבית וחשיבה על השימוש הצפוי היא שלב חשוב בדרך לבחירת הארון. בתהליך תכנון הארון, חשוב ליצור מקום ייעודי עבור כל הפריטים הדורשים אחסון – החל מבגדים, דרך תיקים, כובעים ונעליים ועד מגבות ומצעים".

GLISS MASTER GLASS, BY VINCENT VAN DUYSEN FOR MOLTENI

GLISS MASTER ISLAND BY VINCENT VAN DUYSEN. FOR MOLTENI

אחסון עונתי? לא ממש!

"הנטייה שהייתה קיימת בעבר לייצר ארונות גבוהים ולהשתמש בגובה לצורך אחסון עונתי, היא פחות רלוונטית למדינה כמו ישראל, שבה גם במהלך החורף אנו לובשים חולצות קצרות מתחת לז'קט. המדפים העליונים, הפחות זמינים ויכולים לשמש רק עבור אחסון של פריטים שאינם נמצאים בשימוש, כמו שמיכות פוך או ציוד סקי".

MASTER DRESSING, BY VINCENT VAN DUYSEN

חוכמה של חנות בוטיק

"פתרונות אחסון חכמים, המשלבים אלמנטים מיוחדים המיועדים לניצול מקסימאלי של החלל, כמו מדפים נשלפים, מאפשרים סידור מרחבי בוטיקי, אסתטי ופונקציונאלי כאחד. במדפים הנשלפים מסדרים את הבגדים בערימות נמוכות, כי אלה הגבוהות נוטות ליפול ולאבד צורה. החלוקה תהיה לפי אורכים (קצר / ארוך) ולפי צבעים (כהה / בהיר), כך שתתאפשר נראות טובה של ההיצע הקים בארון".

GLISS MASTER GLASS FOR MOLTENI

תלוי בנראות

"בעבר הנטייה הייתה לשלב ארונות קיר עשירים במידוף בכל חדר, ובייחוד בחדרי הילדים, ולהשאיר את התלייה למעילים ולשמלות ערב. כדאי לחשוב על סידור אחר, בו החלק של התלייה גדול יותר, אפילו בארונות הילדים. תלייה מאפשרת נראות טובה יותר, וגם מבחינה פרקטית קל יותר לתלות מאשר לקפל, בייחוד עבור ילדים. חשוב לזכור שארונות משמשים את בני המשפחה שנים רבות, במהלכן הילדים הופכים למתבגרים בעלי מלתחות שופעות, לעתים אף יותר מאלה של ההורים. קולבים אחידים גם הם שומרים על סדר בתלייה ועל נראות טובה של הפריטים".

OVERVIEW- GLISS MASTER ISLAND

מקום של כבוד

"נושא נוסף שחשוב לתת עליו את הדעת הוא אחסון הנעליים. המגירות התחתונות יכולות לשמש עבור הנעליים שנועלים לעתים תכופות. עבור נעליים נוספות, שאינן בשימוש תדיר, כדאי למקסם את המרחב הנתון. מדפים מוטים גורמים לבזבוז של מקום יקר. במקום מדפים בהטיה, ניתן לנצל את המדפים התחתונים שמתחת לאזורי התלייה, כדי ליצור מדף נעליים נשלף וכך למקסם ולייעל את ניצול המרחב הקיים".

לסיכום, נראה שבדומה למתרחש בעולם העיצוב כולו, גם בעיצוב ארונות שם המשחק הוא התאמה אישית. הפתרון לצרכים ולהעדפות האישיות נמצא בעיצובים מודולאריים, המאפשרים Mix & Match אינסופי שבו ניתן להתאים ולשנות, לשחק ולהרכיב, ולתת דרור לדמיון וליצירתיות.

אזור ראשי, לקיצור דרך לחצ/י כפתור ALT + z
Silence is Golden