הכל זהב

מותג העיצוב האיטלקי Allesi השיק קולקציה חדשה ומוקפדת של כלי הגשה מוזהבים מפליז. הכלים מתכתבים עם מסורת העיצוב ועם פריטים איקונים של המותג. עכשיו בטולמנ'ס

האוסף המטאלי החדש, EXTRA ORDINARY METAL, של חברת אלסי (Alessi) מאחד את מומחיות הייצור של החברה בעבודה במתכות, עם אלמנטים מהותיים  של התרבות האיטלקית. עיבוד מתכת הינו מאבני הייסוד של חברת אלסי האיטלקית אשר נוסדה בשנת 1921.במהלך היסטוריה של כמעט 100 שנים חוותה החברה תקופות מתכת שונות כאשר כל מתכת מייצגת תקופה והלך רוח, בתחילה היה זה הבדיל, לאחר מכן הנחושת והפלדה וכיום, כאמור, הפליז המכונה לעיתים גם "בראס"

הקולקציה החדשה של ALESSI- EXTRA ORIDNARY METAL

הרצון לחקור הגדרות חדשות במשטחים מתכתיים הוביל השנה את אלסי לשימוש בפליז. קולקציה של 13 פריטים שימושיים, יוצרו מהחומר המוזהב, חלקם בעיצובים חדשים וחלקם עיצובים איקונים אשר זכו למהדורה חדשה. בקולקציית כלי הפליז ניתן למצוא את מגשי "קולומביה" (Colombina collection) בעיצוב הצמד פוקסס, ואת מגש " The Recinto" שייצר אלסנדרו מנדיני ועוד קערות וכלי הגשה מיוחדים.

Round Basket by Jasper Morisson Port basket by Lluis Clotet

עם השקת קולקציית כלי הפליז אמר בהתרגשות אלברטו אלסי, כי החומר הגמיש אינו זר לאלסי שכן סבו, ג'ובאני אלסי, עשה בו שימוש עוד בשנות השלושים. השימוש בפליז ליצירת העיצובים באוסף המטאלי, הושג באמצעות תהליך כרסום בעבודת צורפות מדויקת על גבי משטחים נוצצים המסוגלים לשפר צורות מורכבות, כמו גם קווים טהורים, פשוטים. בתהליך זה נוצר רצף גיאומטרי של טקסטורה. התוצאה היא עיצוב הרמוני היוצר אינטראקציה עם האור.

עם השקת קולקציית כלי הפליז חשפה אלסי פרוייקט אמנותי חדשני שנועד להפיח צלילים, רוח וחיים בקולקצית כלי הפליז. על מלאכת עיצוב הפסקול ניצחה המלחינה ומעצבת הסאונד האיטלקיה קיארה לוזנה (Chiara Luzzana), שביקשה למצוא את הסאונד המיוחד לכלים האיקונים ולייצר בעזרת הצלילים היום יומיים את האיכות הנשגבת של אומנות ומלאכת העיצוב.

לצפייה בפרויקט המוזיקלי

 

אזור ראשי, לקיצור דרך לחצ/י כפתור ALT + z
Silence is Golden