טולמנ'ס מגיעה למוזיאון ישראל בירושלים

ביקור בחנות המוזיאון הוא חוויה משלימה לביקור במוזיאון עצמו. לאוסף המוצרים היפהפה בחנות התווספה לאחרונה קולקציה שנוצרה על ידי המעצבים הבולטים בעולם במיוחד עבור ילדים

ביקור בחנות המוזיאון, הפך לחלק בלתי ניפרד מחוויית הביקור בה. העניין הרב בחנות המוזיאון נובע מהיותה הרוח החיה העכשווית והמוחשית של המוזיאון שאחראי יותר על הצד האקדמי. למרות שליבת המוצרים משתנה מחנות לחנות, ביקור בחנות המוזיאון מבטיח חוויה תרבותית מעשירה ועוזרת להפוך את האבסטרקטי למוחשי. יתרה מזאת צוות חנות המוזיאון הופך להיות הפנים האנושיות של המוזיאון וחלק מהרושם המתמשך של החוויה כולה.

כסא מתנדנד לילדים, DODO – By Oiva Taikka

כסא מתנדנד לילדים, DODO – By Oiva Taikka

חנות מוזיאון ישראל בירושלים מציעה אוסף יצירתי ועשיר של מוצרים שהופקו ויוצרו בהשראת אוספי הקבע והתערוכות המתחלפות המוצגות במוזיאון. בעקבות שיתוף פעולה עם רשת Tollman's תציע חנות המוזיאון בירושלים גם רהיטים אייקונים לילדים שעוצבו ע"י גדולי המעצבים ועוד פריטים המדגישים את העיצוב כדרך חיים.

כסא לילדים, Segolina Pop- By Enzo Mari

כסא לילדים, Segolina Pop- By Enzo Mari

כל פריט אשר יוצע בחנות המוזיאון מבטא אוצרות מדויקת של מלאכת מחשבת ותשומת לב קפדנית לפרטים. כך לדוגמא ייוצגו עיצובים מאוסף Me-Too של חברת Magis האיטלקית. עיצובים לילדים רכים בגילאי שנתיים עד שש, פרי מחקר ופיתוח של אנשי מקצוע בתחום החינוך והתפתחות הילד על מנת להבטיח מוצרים מתאימים עם ערכים "נכונים" לתפיסותיהם הרגשיות. בגלריית המעצבים המשתפים פעולה עם המותג ניתן למצוא שמות מובילים כקונסטנטין גרצ'יץ'(Konstantin Grcic), מרסל וונדרס (Marcel Wanders), פיליפ סטארק, ג'ספר מוריסון(Jasper Morrison), מרק ניוסון (Marc Newson), האחים /בורולק(Bouroullec) ועוד.

כסא לילדים, Trloll- By Eero Aarnio

כסא לילדים, Trloll- By Eero Aarnio

Pingy — By Eero Aarnio

Pingy — By Eero Aarnio

 

 

 

 

אזור ראשי, לקיצור דרך לחצ/י כפתור ALT + z
Silence is Golden