לישון עם ENRICO CASSINA, לאכול עם RODOLFO DORDONI ולרבוץ עם  PATRICIA URQUIOLA

לפני כ-10 שנים ייסדו ב-TOLLMAN'S את מכירות סוף השנה, בין היתר במטרה לאפשר לשוחרי עיצוב ובכלל, הזדמנות להתחדש באייקונים ובפרטי עיצוב אשר במהלך השנה נדמים כחלום רחוק

זו כבר הפכה מסורת. במהלך חודש דצמבר, יוצאת טולמנ'ס במכירת סוף השנה, הכוללת הנחות משמעותיות על קשת רחבה של רהיטים לפנים ולחוץ, שטיחים, אביזרים וכלי בית. מכירות אלו הפכו מוקד עליה לרגל עבור אלו הרואים בכך הזדמנות להכניס לביתם אייקונים ופרטי עיצוב נחשקים, של המותגים והמעצבים הגדולים והמובילים ביותר בעולם.

בחרנו עבורכם 4 פרטי עיצוב שכדאי במיוחד לשים לב אליהם במבצע סוף השנה הנוכחי:

GENTRY SOFA BY PATRICIA URQUIOLA FOR MOROSO

מעצבת העל פטרישיה אורקיולה עיצבה עבור בית העיצוב האיטלקי MOROSO את ספת GENTRY, המדגישה קווים נקיים ואסתטיקה טכנית. התחכום של הספה מתבטא דווקא במראה הבסיסי שלה, המעניק לה אופי חדשני ומודרני. יחד עם זאת, מסגרת מתכת בעלת הקשתה עדינה מבטיחה מראה רך, הרמוני ומאוזן, ומוסיפה לספה חינניות ועדינות כובשת, אשר הפכה את הספה לפריט MUST HAVE. כריות גדולות, רכות ואווריריות, הופכות את הספה לא רק לרכה במיוחד, אלא אף לממתק צבעוני בעל אישיות דינמית, ומאפשרות לספה להשתלב באופן הרמוני בכל חלל.

 LOVE ME TENDER BY PATRICIA URQUIOLA FOR MOROSO

מערכת הישיבה המודולרית שעיצבה  PATRICIA URQUIOLA עבור חברת MOROSO קוראת תיגר על כל מה שראינו והכרנו בתחום מערכות הישיבה ומעניקה פרשנות אישית לאמרה המפורסמת LOVE ME TENDER. היא מבטאת בנאמנות את הגישה הטכנית של המעצבת, המשלבת בתחכום בין אמנות, מלאכת יד וטכנולוגיות גבוהות ומתקדמות. מערכת הישיבה מאפשרת למעלה מ-10 אפשרויות ישיבה, תוך שהיא מעוררת שיחה באשר לעיצוב פונקציונאלי באשר הוא. מערכת הישיבה TENDER כוללת מסגרת אלומיניום, רגלי עץ מעוגלות, שפע של כריות, שולחנות ומשטחים אנכיים. למרות המבנה המאסיבי והיציב, מערכת הישיבה מצליחה לשדר קלילות ורכות, בייחוד לאור השימוש בבדי ג'רזי רכים היוצרים דיוק אלגנטי ומאפשרים את הקיפול לאורך כריות המושב.

MORGAN BY RODOLFO DORDONI FOR MINOTI

שולחן האוכל בעיצוב מעצב העל RODOLFO DORDONI עבור בית העיצוב Minoti מהווה פרשנות עכשווית ואישית של המעצב על שולחן האוכל המסורתי, המשלב חומרים יוקרתיים עם פתרונות עיצוב מתוחכמים.

רגלי השולחן – שתי רגלים הניצבות לרוחב השולחן, עשויות ברונזה במראה מטאלי ומעניקות צורת יהלום לבסיס השולחן. המשטח עצמו ניתן לבחירה מבין מגוון גימורים, ביניהם אלון מעושן בגוון טבק, אלון בגימור מוקה בוהק וגימורים נוספים בגווני חול, קרמל וגרניט.

THIMOTY BED BY ENRICO CESANA FOR IVANO REDAELI

מיטת THIMOTY בעיצובו של ENRICO CESANA עבור בית העיצוב IVANO REDAELI, בעלת מבנה עץ מרופד פוליאוריתן, וגב מיטה מרופד בעל אישיות ונוכחות חזקה. עיצוב המיטה מאופיין בשילוב מתוחכם בין מראה גיאומטרי וקווים ישרים מינימליסטיים, לבין הרכות המלטפת הנגזרת מריפוד הבסיס וגב המיטה.

RIBBON BED BY VINCENT VAN DUYSEN FOR MOLTENI&C.

מיטת RIBBON היא יריית הפתיחה לשיתוף הפעולה המתמשך בין המעצב הפלמי VINCENT VAN DUYSEN למותג הריהוט העילי האיטלקי MOLTENI&C. המיטה מבטאת תשוקה לעולם הטקסטיל, בהשראת סרטי הבד הנכרכים סביב אריזות מתנה. דיטיילים מעור, בעלי חשיבות מבנית ואסתטית, משלימים את המראה המתבקש. הסילואט הרך והמזמין של המיטה מדגישה את המימד הקלאסי והעל זמני של המיטה, ואילו גב המיטה הגבוה המרופד מעניק את המימד האולטרא-מודרני.

LET IT BE SOFA BY LUDOVICA + ROBERTO PALOMBA  FOR POLTRONA FRAU

כמו בשיר של הביטלס, הספה LET IT BE מעוררת את הרצון לחופש, פלורליזם ושחרור ממוסכמות ותכתיבים פורמליים. פילוספיה זו, הבאה לידי ביטוי בספה שעיצבו LUDOVICA  ו-  ROBERTO PALOMBA, עומדת לצד פרשנות מחודשת שהעניקו המעצבים לקונספט האיטלקי העל זמני, ה- ROMAN TRICLINIUM, מקום בו נפגשים אנשים כדי לנוח, לאכול, לדבר ולרבוץ. מערכת הישיבה המודולרית, זוכת פרס העיצוב ARCHIPRODUCTS DESIGN AWARDS לשנת 2017, מבטאת הזמנה לרגיעה. האסתטיקה הקלה ובלתי פורמלית, ושילוב של מדפים ויחידות אחסון, הופכים את מערכת הישיבה למעין אי של רווחה ורגיעה, המאובזר בכל הדרוש כדי לנוח ולהשאיר את הדאגות מאחור.

אזור ראשי, לקיצור דרך לחצ/י כפתור ALT + z
Silence is Golden