מלון STUDIO ONE בדובאי

מלון Hotel STUDIO ONE משחרר ממד חדש לחזית דובאי החדשה הממוקמת בקהילה היצירתית אשר ב- Studio City. המלון שכל הנרטיב שלו מחווה לרגעיי סינמה נוסטלגיים וביטויים קולנועיים מעניק לאורחים חוויה עוצמתית ועוטפת. זו משלבת בין חופשה אורבנית תוססת המחוברת לנימיה של העיר מחד, לבין תחושת אסקפיזם ושלווה מאידך.

המלון אשר זכה בפרס המצוינות SBID לשנת 2021, בקטגוריית עיצוב פנים, מייצר גישה פילוסופית חדשה לסביבת מלונות 4 כוכבים מודרנית ועכשווית. הכיוון העיצובי לוקח בחשבון חומריות עשירה שניתנת למחזור ועומדת בתקנים מחמירים, אבל כזו המייצרת חזות רעננה וחדשנית. החל מבחירה במלאנג' אקלקטי של רהיטים ויצירות אומנות ללובי המלון ועד למיצב טלוויזיות וינטאג' ושלטי "On Air" שנדלקים כאשר החדר תפוס.

קונספט המלון מיצר מרחבים ייחודיים, עשירים בפרטים אדריכליים, בעיצובים ובאלמנטים ויזואליים המעניקים בו בזמן תחושה בינלאומית, מקומית ואישית כמו גם אווירה אקלקטית ואינטימית. רב הפריטים שנבחרו עי האדריכל והמעצב פול בישופ, למלון הם של החברה האיטלקית המובילה MOROSO, המיובאת לארץ ע"י טולמנ'ס. רהיטים אלו, בהם כורסא Mafalda שעוצבה על ידי PATRICIA URQUIOLA, פוף Chubby Chic שיתוף פעולה של MOROSO עם חברת הדנים דיזל, השולחן הסלוני Phoenix שעוצב אף הוא על ידי PATRICIA URQUIOLA וכורסת Ariel שעוצבה על ידי EDWARD VAN VLIET, מייצרים פסיפס עשיר, ססגוני ומלא חיים ועם זאת ביתי ומזמין.

הצבעוניות והחומריות המאפיינת את עיצוב פנים המלון נבחרו כך שיחמיאו ליצירות האמנות השזורות ברחבי המלון, אך גם שיעניקו פרשנות רעננה לגוונים המגדירים את דובאי ואת ההשפעות התרבותיות שבה.

מעבר ללובי המעוצב, הארט של המלון כולל גרפיקה חזותית מרעננת של דמויות הוליוודיות, ואוסף כסאות אקלקטי אף הוא מעיצובי MOROSO, לטרקלין האירוח המוקדש כולו לחוויית הפיוזן הייחודית שצפויה לאורחי המלון.

https://moroso.it/realizzazioni/studio-one-hotel/?lang=en

Project name: Studio One

Location:  Studio City, Dubai,

Date Completed: 2019

Interior Designer:  Paul Bishop

Number of Rooms – 141 with 5 different types

Hotel Group/Developer: Roya International

אזור ראשי, לקיצור דרך לחצ/י כפתור ALT + z
Silence is Golden