ONE PIECE

הקולקציה החדשה שלנו התקשטה בפריטי עיצוב שיגרמו לכן.ם להתרגש ולהתחדש באופן מיוחד

חנות הכלים שלנו הפכה בשבוע האחרון לגלריה, או אם תרצו לשואו רום של הפריטים הכי יפים ובולטים בזירת העיצוב הבינלאומית. שיטוט בין הכלים, החפצים, ההפתעות והמתנות לחג, שמוצגים כרגע, מחזק את ההבנה כי המרחק בין אומנות, אופנה ועיצוב, מעולם לא היה קרוב יותר.

בקבוק PERFUME FLACON, מתוך קולקציית החג הקרובה, הוא דוגמה יפה לכך. מדובר בבקבוק  של המותג הדני REFLECTION COPENHAGEN.  המראה שלו טווסי, דק, מרהיב וגנדרני, כמו של תכשיט. הבקבוקים האלה מייצגים את האסתטיקה המוכרת של אחד המותגים שאנחנו מאד אוהבים. העיצוב שלו מזמין התבוננות בהשתקפויות האור שייווצרו בחדר ברגע שקרני השמש יפגשו את הזכוכיות.

PERFUME FLACON של REFLECTION COPENHAGEN. ONE PIECE טווסי לשולחן האיפור או לשידה ליד המיטה

PERFUME FLACON של REFLECTION COPENHAGEN. ONE PIECE טווסי לשולחן האיפור או לשידה ליד המיטה

גם האגרטל מקולקציית Bubble Tube של STUDIO ABOUT  מדנמרק, בעיצובו של האדריכל Mikkel Lang Mikkelsen, נועד ליצור משחק מעניין בחלל באמצעות השתקפויות. Bubble Tube היא סדרה של אגרטלי זכוכית בעבודת יד המיועדים לזרי פרחים גדולים. צבע הזכוכית של האגרטל הזה הוא בגוון ורדרד עדין, כשהשקיפות של הזכוכית וצורת האגרטל נועדו להדגיש את יופיו של זר הפרחים שבתוכו, כמו גם ליצור השתקפות מעניינת של אור השמש וצללים בחדר.

אגרטל החרס Ma-Ma של המותג ההולנדי Cor Unum בעיצובו של Roderick Vos בכחול עז ומבריק, נראה כפריט יוצא דופן בזכות שלוש פיותיו. האגרטל הנושא את השם "אמא" קיבל את ההשראה שלו מצורות יסוד בטבע כשנקודת המוצא בעיצובו היה ליצור ארכיטיפ של אגרטל סימטרי ותלת מימדי שמתרחק מהארכיטיפ המוכר לנו של אגרטל. התוצאה היא פריט עיצובי שההתבוננות בו מעניינת ומרתקת מכל זווית בה מסתכלים עליו.

"בקולקציית ה- ONE PIECE לחג הקרוב", אומרת אסנת בר נהור, אוצרת קולקציית החג שלנו, "יצאנו מתוך נקודת מוצא של רגש, כלומר ההתרגשות שבלהתחדש במשהו מיוחד, במתנה בעלת ערך, כמו תכשיט שזוכרים מתי הוא נקנה ולרגל איזה אירוע, משהו שלא נבלע או נשטף ביום יום אלא מקבל מעמד מיוחד ונחשק".

BON BON הוא כלי זכוכית לסוכר של האומנית HELLE MARDAHL העומדת בראש הסטודיו הנושא את שמה. MARDAHL מתמחה ביצור כלי זכוכית בעבודת יד, עם נראות שונה ומיוחדת כשההשראה להם מגיעה מעולמות קסומים ומתוקים. הצבעוניות של הכלי הזה, לדברי MARDAHL היא של ורד חלבי, גלידת שמנת ואוכמניות. הפריט הוא מחווה לכלי הסוכר משנות החמישים של המאה הקודמת, והפרשנות של MARDAHL אליו הופכת אותו ל- ONE PIECE יפהפה ולא צפוי.

הפריטים מסדרת SWIRL של המותג הבריטי TOM DIXON ממשיכים את תפיסת ה-PIECE , או ה- ONE PIECE. בסדרה, שתרגום שמה מאנגלית הוא מערבולת בדומה לצבעוניות הבולטת בה, יש משפחה שלמה של צורות גאומטריות.  במבט מרוחק הפונקציונאליות של הכלים אינה ברורה אבל מקרוב אפשר להבחין במחזיקי הנרות, האגרטלים, והמעמדים לספרים. כל אלה מזמינים משחק של הזזה או הצבה מעניינת בכל חלל. כל הכלים מציגים תפיסה חדשנית בחומר שמהם עשויים ובנראות שלהם. הם ממחזרים אבקה שנשארה בתעשיית השיש, ובערבוב פיגמנט ושרף יוצרים גושי חומר כבד שמזכיר שיש  אבל שיש בו אלמנטים לגמרי פופיים.

SWIRL של TOM DIXON. ONE PIECE  עם נראות של שיש פופי

SWIRL של TOM DIXON. ONE PIECE עם נראות של שיש פופי

BUBBLE, הם דוגמה נוספת לפריטי עיצוב שהם ONE PIECE, שיבלטו בכל שולחן. כוסות הזכוכית, של LSA, המותג שמתגאה בעבודת יד מוקפדת בשילוב טכנולוגיה מתקדמת, מזכירות בועות סבון, כאלה שילדים נהנים להפריח. המראה שלהן, עם או בלי הרגל, מהפנט והוא נוצר בזכות צביעה ידנית של הזכוכית בחומר אבקתי שמקורו בפנינה. הכוסות יכניסו גלאם וזוהר לכל ארוחה.

BUBBLE של LSA, ליין בכוסות של גלאם. ONE PIECE לשולחן האירוח

BUBBLE של LSA, ליין בכוסות של גלאם. ONE PIECE לשולחן האירוח

"לקולקציית פסח נבחרו פריטי עיצוב יוצאי דופן ביופי ובאיכות שלהם. הם נוצרו על ידי המאסטרים הכי גדולים של זירת העיצוב הבינלאומית. הם מעידים על עיצוב ברמה הכי גבוהה, והם הזדמנות לחגיגה גם שלנו כאן בחנות בהרצליה עם כל ה-BEST OFF של כל המאסטרים שבעולם העיצוב", מוסיפה בר נהור. "יש כאן כלים ואביזרים שהם חד פעמיים ויוצאי דופן בנראות שלהם. אפשר לראות את זה בכל פריט ופריט בקולקציה".

אזור ראשי, לקיצור דרך לחצ/י כפתור ALT + z
Silence is Golden