SHOP MILANO

החוויה שתסדר לכם את הבית: סיור עיצוב, תרבות, קולינריה ואסתטיקה במילאנו

כולם יודעים שבירת השיק והגלאם האיטלקית היא פנינה של סטייל, המהווה עליה לרגל עבור שוחרי עיצוב מכל העולם. מה שלא כולם יודעים זו העובדה שהאדריכלים והמעצבים הגדולים כבר מזמן זיהו את הפוטנציאל שיש למילאנו להציע בתחום עיצוב הבית וטסים לשם לא רק כדי לקבל השראות.

מילאנו- בירת השיק והגלאם העולמית

החיים במילאנו הרבה יותר יפים. כמה פעמים שמענו את המשפט הזה? זו אכן קביעה מאוד מחייבת, אבל באמת מדובר בעיר מעוררת השראה בכל הנוגע לסטייל ועיצוב. תוסיפו לכך את העובדה ששבוע העיצוב שמתקיים בה מהווה מוקד עליה לרגל, והחברות ומותגיי העיצוב המובילים בעולם נמצאים בה, והרי לכם מתכון להתאהבות מידית.

במילאנו זה הזמן לפתוח את היומנים, להוסיף רשמים ולסמן את ההשראות

כעת תדמיינו אתכם, שם. בלב סצנת העיצוב הבינלאומית, במסע מותאם אישית, טועמים מכל מה שיש למילאנו להציע, רוכשים רהיטים לבית חלומותיכם, במפעלים ובאולמות התצוגה הכי שווים, נחשפים לעושר אינסופי של פריטים המתאימים בדיוק לכם וכל זאת בליווי אישי ובמחירים הטובים ביותר.

פנטזיה? אז זהו שלא!

תכירו את "טולמנ'ס מילאנו", הסוד הכמוס של האדריכלים ומעצבי הפנים המובילים. מדובר בשירות של טולמנ'ס האורז את כל הטוב הזה לכדי חווית קנייה מדויקת, בלתי נשכחת שבסופה תרהטו, תאבזרו ותעצבו את בית חלומותיכם, במספר ימים ספורים/בודדים.

קפיצה קטנה לחו"ל? עבורכם – כן. "טולמנ'ס מילאנו" מלווה אתכם ודואגת לכל פרט ופרט. החל מהטיסה, המלון, תיאומי הפגישות, המחירים הכי טובים והשינוע לארץ בתזמון המדויק.  ואם לא די בכך, הרי שבמסע הייחודי הזה שזורות המסעדות הכי נכונות, התערוכות והגלריות הכי נחשקות, קורטוב ארכיטקטורה ונגיעה קלה של שופינג עם יד מכוונת לחנויות השוות ביותר.

אולם תצוגה במילאנו של המותג הותיק והמוביל- CASSINA

במסע במילאנו תוכלו לתכנן ולבחור את כל מה שתמיד חלמתם עליו לבית החדש

יש קונספטים שונים של נסיעות, אבל לשירות "טולמנ'ס מילאנו" יש את הניסיון, הידע וארגז הכלים הכי נכון בעיר. טולמנ'ס היא שחקנית נשמה, אבל לא פחות חשוב, היא שחקנית מחיר אל מול הספקים השונים ובהשוואה לדילרים האיטלקיים.

טולמנ'ס מילאנו חושפת אמות מידה חדשות ברמת השירות, המחיר, האסתטיקה והדיוק.

ככה זה כשנהנים מהעבודה. כל נסיעת עבודה הופכת למעוררת השראה.

אזור ראשי, לקיצור דרך לחצ/י כפתור ALT + z
Silence is Golden