בית הזהב

המותג הגרמני SIEGER בקולקציית כלי פורצלן יפהפיים שמחברים בין צורות גיאומטריות, שחור לבן ונגיעה מקודשת של זהב

הארכיטקטורה הגותית המאפיינת את ארמון Ca' d'Oro (קיצור של "קאזה ד'אורו" – בית הזהב) או, בשמו הרשמי PALAZZO SANTA SOFIA (פאלאצו סנטה סופיה) היוותה את מקרו ההשראה לקולקציית Ca' d'Oro.

הארמון אשר כונה "בית הזהב" בשל ציפוי הזהב בחזית המבנה, ניצב מערבית לריאלטו ועדין נחשב לאחד הארמונות היפים בווציה. (כיום אגב משמש המבנה כמוזיאון לאמנות)

MICHAEL SIEGER, המעצב הראשי ומבעלי חברת SIEGER אשר התגורר בוונציה ועדין מרגיש קשור אליה משתף בערגה, כי "עיצוב הקולקציה הינו ביטוי לחוויות ורגעי קסם יקרים בהם בילה בוונציה בחברת בני משפחה וחברים".

Ca' d'Oro מוקדשת לכל אלו שמעריכים עיצוב ניצחי, מינימליסטי ובכל זאת שופע. רצועת הזהב העדינה מהדהדת בכל אחד מ-35 הכלים המרכיבים את הקולקציה כשהיא מעדנת את הגרפיקה המנוגדת של השחור הטהור והלבן הבוהק. המשחק הגיאומטרי הוליד פסים קלאסיים, ריבועים, עיגולים ודוגמאות ארכיטקטוניות אחרות.

למרות שהצלחות, הקערות, הכוסות ואביזרי התה מתאימים זה לזה, הדפוסים שלהם יוצרים ניגודים מרגשים.

Ca’ d’Oro מעוצבת בעבודת יד תוך שימוש בטכניקות מדויקות, כך שבהחלט ניתן להרגיש את רמת האיכות. בדומה לקולקציות אחרות של מותג הפרמיום, המעצבים MICHAEL and CHRISTIAN SIEGER, מונעים על ידי הרצון ליצור כלי אוכל להגשה ולאירוח אייקונים שיעשירו את חייהם של אנשים בפורצלן יפה ועם זאת פונקציונלי במיוחד.

  • הקולקציה מוצעת בלעדית ברשת טולמנ'ס.
אזור ראשי, לקיצור דרך לחצ/י כפתור ALT + z
Silence is Golden