SUPER WOMEN

מעצבות שממריאות גם בימים אלה, שכדאי שתכירו

METTE HAY היא שותפה ומנהלת קריאטיבית של המותג הדני HAY, שאותו יסדה עם המעצב בן זוגה ROLF HAY בשנת 2002. את HAY כבר אין ממש צורך להציג לחובבי העיצוב. מאז שהוקם המותג, שביקש להביא את בשורת העיצוב הסקנדינבי והעיצוב העכשווי לעולם, הוא הפך לשם דבר מבחינת השילוב בין פונקציונאליות, אסתטיקה ומחיר הוגן. המותג מרבה בשיתופי פעולה עם מעצבים, יוצרים ואומנים.

אינסטגרם | https://www.instagram.com/mettehay/

HELLE MARDAHL היא אומנית ומעצבת העומדת בראש מותג הנושא את שמה ובסיסו בקופנהגן, דנמרק. עבודותיה מזגזגות בין תחומי הפיסול, ציור, אופנה ועיצוב פנים. כלי הזכוכית שהיא מייצרת בסטודיו שלה, נמצאים על התפר שבין אמנות ופונקציונאליות, ונועדו ליצור עולם חלומי ממתקי, ראוותני, יוקרתי וקסום, שנשען על זיכרונות ילדות בהשראת סרטים כמו צ'ארלי בממלכת השוקולד ואליס בארץ הפלאות.

אינסטגרם | https://www.instagram.com/hellemardahl/

SABINE MARCELIS נולדה בניו זילנד, למדה עיצוב תעשייתי באוניברסיטת ויקטוריה בוולינגטון, בירת ניו זילנד. בהמשך למדה באקדמיה לעיצוב באיינדהובן בהולנד, ומשנת 2011 פועלת בסטודיו שהקימה ברוטרדם, הולנד. בתיק העבודות שלה אפשר למצוא גופי תאורה ואובייקטים פיסוליים שיש בהם משחק בחומר. אחד הפריטים הנודעים בעיצובה הוא פוף BOA שעיצבה עבור המותג השוודי HEM, שזכה לצורה גיאומטרית מושלמת בזכות הדמיון שלו לדונאט.

אינסטגרם | https://www.instagram.com/sabine_marcelis/

CHIARA DI PINTO ו- ARIANNA LELLI MAMI הן מעצבות שהקימו במילאנו, איטליה, את STUDIO PEPE, המכונה על ידן כסוכנות עיצוב המתבססת על מחקר מתמשך של צבעים וחומרים. מיטת הספה Five to Nine, כורסת PASTILLES ושולחן PLUTO שעיצבו לאחרונה עבור המותג האיטלקי TACCHINI מציגים את קו הפעולה המקורי של השתיים עם פריטי ריהוט לא שגרתיים שנועדו לעורר רגש ומחשבה.

אינסטגרם |  https://www.instagram.com/studiopepe_official/

NATHLIE DU PESQUIR היא ציירת ומעצבת ממוצא צרפתי, שבסיס פעילותה הוא מילאנו באיטליה. אחת מהמייסדות השותפות של קבוצת ממפיס האיטלקית, תנועת עיצוב ואדריכלות פוסט מודרנית, שנוסדה באיטליה בתחילת שנות השמונים של המאה הקודמת. בתחילת דרכה עיצבה רהיטים, תכשיטים, טקסטיל וביגוד, כולל הקולקציה שעיצבה ב-2014 לאמריקן אפרל. הפעילות היצירתית שלה היום מתמקדת בציור, שנשען על צורות שנדמה שיוצאות מהדו מימד לתלת מימד, ויוצר תעתועי ראייה בין מציאות לדמיון. MANIFESTO היא סדרת עבודות אחרונה בה עיצבה פוסטרים למותג THE WRONG SHOP.

אינסטגרם | https://www.instagram.com/explore/tags/nathaliedupasquier/

MAE ENGELGEER היא מעצבת טקסטיל הולנדית שהסטודיו שלה פועל החל משנת 2013. היא מתמקדת בעיצוב טקסטיל ועבודתה מתבססת על פלטת צבעים עדינים, ועל אלמנטים גיאומטריים קוויים. היא שיתפה פעולה עם מותגים ברחבי העולם בפרויקטים שונים, החל ממוצרי טקסטיל ועיצוב רהיטים, וכלה בעבודות אומנות. בתיק העבודות שלה אפשר למצוא קולקציות שטיחים למותג העל האיטלקי CC TAPIS ולמותג השטיחים ההולנדי MOOOI.

אינסטגרם | https://www.instagram.com/maeengelgeer/

NIPA DOSHI ילידת הודו, גרה באנגליה ומובילה החל משנת 2000 יחד עם המעצב בן זוגה JONATHAN LEVIEN את הסטודיו הלונדוני הנושא את שני שמות המשפחה שלהם. זוג עם מלא סטייל ותיק עבודות מפואר שמדגים רב תרבותיות, פתיחות ויצירתיות שמחברות בין זמנים ומסורות. הסטודיו עסק בפרויקטים עבור חברות ומוסדות בתחומי הריהוט והאופנה, כלי בית, תאורה ועוד. בשיתוף הפעולה האחרון עם המותג HAY הסטודיו עיצב את ספת QUILTON בעלת המודלים השונים שמהם ניתן ליצור סביבות, צורות וסגנונות רבים.

אינסטגרם | https://www.instagram.com/doshilevien

BETHAN LAURA WOOD היא אומנית ומעצבת בריטית שבשנת 2009 הקימה את סטודיו WOOD הרב תחומי. היא מעצבת תכשיטים, רהיטים, תאורה וחפצי נוי ועבודותיה, כמו גם הופעתה החיצונית, מאופיינות בצבעוניות קליידוסקופית משוחררת ועשירה בריבודים סמליים וחומריים. קולקציית השטיחים SUPER שעיצבה למותג העל האיטלקי CC TAPIS, וקולקציית הכלים COLOURDISC שעיצבה למותג העל האיטלקי CASSINA, מסמנות אותה בתור שוברת תבניות מחשבה ויצירה.

אינסטגרם | https://www.instagram.com/bethanlaurawood/

FAYE TOGOOD היא אומנית ויוצרת בריטית רב תחומית שברזומה שלה גם עריכת מגזין עיצוב הפנים The World of Interiors. מתעסקת בעיצוב רהיטים, אופנה ופיסול ומשלבת בעבודותיה ביניהם.

יסדה בשנת 2008 בלונדון את הסטודיו שלה עם השם האופטימי TOOGOOD. עיצבה עבור המותג השוודי HEM את כורסת PUFFY, כורסא רחבה, נפוחה ותפוחה. הכורסא, יוצאת דופן בנוכחותה, עשויה רגלי מתכת ומעליהם בד ריפוד במראה נוזל ונשפך דמוי שמיכה רכה ועוטפת, או אם תרצו דמוי חיית מחמד ביתית גדולה שאפשר להתכרבל בתוכה, לנוח ולהרגע.

אינסטגרם | https://www.instagram.com/t_o_o_g_o_o_d/

CHIARA ANREADTTI ילידת איטליה היא מעצבת שברזומה שלה עבודות למיטב המותגים האיטלקיים והבינלאומיים. קולקציית GUNA שעיצבה למותג העל האיטלקי GERVASONI חושפת את עושר הדמיון והחומרים שמנחה אותה. GUNA שבסנקסריט משמעותה "האנרגיה שעוטפת את כל הדברים" היא מופת של עיצוב רב תרבותי שמשלב חומרים שונים ושפות אסתטיות שונות עם השפעה אתנית מובהקת.

אינסטגרם | https://www.instagram.com/___c_h_i_a___/

 

 

 

אזור ראשי, לקיצור דרך לחצ/י כפתור ALT + z
Silence is Golden