ברוויסמו RIMADESIO

סיפור ההצלחה של המותג האיטלקי רימדיסיו והקשר בין דלתות לפתרונות עיצוב מתקדמים

נדירים הם המקרים בהם חברות מצליחות לצאת מהנישה שלהן, לחזות את העתיד ולמנף את הרעיונות שלהן למציאות אשר תהפוך אותם לשחקניות מובילות בזירה הבינלאומית.

חברת רימדסיו החלה את דרכה כמפעל לזיגוג בשנת 1956 וברבות השנים התפתחה והפכה למותג עולמי פורץ דרך, המוביל בתחום עיצוב הפנים.

פריצת הדרך הגיעה בשנות התשעים של המאה הקודמת, כשהחברה זיהתה שהדלת היא חלק בלתי ניפרד מהעיצוב הכולל של הבית. "פשוט לא היו דלתות יפות" צוטט ג'וספה בווסו המנהל האומנותי, המניע את החברה והאיש אשר בזכותו קוטפת רימדסיו אינספור פרסי עיצוב יוקרתיים.


המהפכה האמתית התרחשה עם השקת מערכת דלתות בעלת סגירה מגנטית שקטה שהוצעה באלומיניום ובזכוכית, בשילובי עור ועץ ועם פלטת צבעים מתוחכמת וחדשנית. המערכת שילבה בתוכה ערכים של חדשנות, פונקציונאליות ואסתטיקה גבוהה, בדומה לתמצית החזון של רימדסיו.


מערכות מודולאריות לאזור המגורים, דלתות הזזה וחדרי ארונות לצד אוסף אביזרים עשיר של שולחנות, ספריות ומערכות מדפים, מרכיבים את תמהיל המוצרים העשיר של החברה המונעת מהבנת תפיסת המגורים של העידן החדש.
תפיסה זו הדוגלת בחלוקת חלל גמישה ומודולרית לתפקוד שונה של הבית בהתאם לצרכים ולמצבים יומיומיים שונים, הביאה מהפכה של ממש בארכיטקטורת הפנים.

הרעיון ליצור חלל עבודה שקט כחלק מסלון רחב ידיים ובמקביל לשמור על תחושת המרחב הוליד פתרונות מודולאריים מרתקים.  ברימדיסיו השכילו להבין כי הפתרונות הללו הינם בעלי ערך גבוה לא רק בהיבט העיצובי האדריכלי, אלא גם בהגדרת הזרימה בחלל ובפתיחות שהיא מאפשרת.

מנגנוני הפתיחה, מסילות הזזה, יציקות האלומיניום, שילובי העור, הישגי הזכוכית המיוחדים, הגימורים, וההתייחסות לפרטים הקטנים, הם אלו שמדייקים את העיצובים ומבחינים אותם על פני העושר העיצובי הקיים כיום.


רימדסיו לא רק מציבה סטנדרטים גבוהים ברמת הביצועים ובתחום האסתטיקה אלא בכל הקשור לסביבה: חומרים ממוחזרים כמו זכוכית ואלומיניום מהווים את הבסיס לעיצוביי החברה המונעת מתחושת אחריות אמתית כלפי הסביבה

אזור ראשי, לקיצור דרך לחצ/י כפתור ALT + z
Silence is Golden