ירוק עד

חללים ירוקים ומרובי צמחיה הפכו לדבר הנכון בכל חלל אותו נרצה לעצב .אבל מה אם אתם מאלה שבאופן קבוע שוכחים להשקות?

חזאי הטרנדים של חברת פנטון, אוטוריטת הצבעים העולמית, העלו את צבע הגרינרי (Greenery) על מפת בחירת צבע השנה. המראה הטרי והרענן, המעורר כמיהה לימים הראשונים של התחדשות הטבע באביב, הפך למראה הנכון ביותר בבית.

בעולם תזזיתי, תעשייתי ואורבני, בו מרוץ החיים האינטנסיבי הוא תכתיב יומיומי ובלתי פוסק, צמחייה ביתית המשרה הרמוניה טבעית הפכה למתבקשת.

צמחייה ביתית המשרה הרמוניה טבעית

חללים ירוקים, מרובי צמחייה, הפכו בשנים האחרונות לדבר הנכון בכל חלל מגורים, עבודה ובילוי. סוקולנטים, שרכים, צמחים עונתיים ורב שנתיים הפכו לטרנד חם בעיצוב הבית בזכות היכולת שלהם להוסיף רעננות, ורקע מובהק לכל חלל בו נרצה להוסיף סטיילינג בעציץ גדול על הרצפה, בכלים מעוצבים על המדפים ואפילו בתלייה מהתקרה – אין ספק שצמחייה ביתית היא ה- MUST HAVE של 2018.

חללים מרובי צמחייה, הפכו לדבר הנכון בכל חלל מגורים, עבודה ובילוי

אבל מה עם מי שרוצים לאמץ את היתרונות של המראה הגרינרי, מבלי להיות מחויבים לגידול וטיפוח משתלה ביתית. מי שנסיעות למשתלה, טיפול מסור, והקפדה על השקיה הם לא בשבילו? כיום גם בשבילם נמצא פתרון שאינו נראה מצועצע או מלאכותי.

פתרון מעולה לכל מי שאין זמן לטפח ולהשקות את הצמחים

בעזרת טכנולוגיה מתקדמת ועיצוב עילי גם בתחום זה, ניתן למצוא כיום קולקציות מרהיבות של צמחים וסקולנטים שישמחו אתכם שנים ארוכות. בנוסף קיימות קולקציה ייחודית של עצים, ענפים וצמחים גדולים במיוחד, בגובה מטר עד 2.5 מטר, המיועדת לקהל פרטי וכן לסטייליסטים ומעצבים המעוניינים לעצב חללים ציבוריים, מבואות של משרדים או מלונות, מסעדות, חנויות, חללי מסחר ועוד.

הצמחים מוסיפים רעננות לכל חלל בו נרצה להוסיף סטיילינג

אזור ראשי, לקיצור דרך לחצ/י כפתור ALT + z
Silence is Golden