THE PERFECT PAIR

לפני כמה שנים כשהיו בפריז, החלו שגיא סמילה ושבי סרוסי לשזור יחד זרי פרחים שהצליחו להכניס את הטבע הביתה ואיתו גם את הפרחים הכי יפים בעולם, כאלה שאי אפשר למצוא בצידי הדרכים אלא בחממות ובבתי גידול מצטיינים. הזרים שלהם ניחנו בשילוב מקורי בין פרחים מוכרים לפרחים נדירים שהערך האסתטי שלהם בולט לכל עין. הלוקיישן האירופאי והמזג הישראלי יצרו שילובי פרחים שהצליחו לרגש ולהפתיע בכל פעם מחדש את הלקוחות בעיר האורות. כששגיא ושבו חזרו לשורשים הישראליים הם פתחו את FIORI, שלה שני סניפים, בתל אביב.

הבחירה של טולמנ'ס ב- FIORI, הבוטיק לעיצוב פרחים הייתה טבעית. שיתוף הפעולה הניב קולקציה ייחודית, במהדורה מוגבלת המוצעת עכשיו להזמנה בקטלוג הדיגיטלי באתר https://www.tollmans.co.il/rosh-hashana-collection/

"CIRCLES"- אגרטל וזר אנטריום והורטנציה. "BLACK & RED"- אגרטל ןענף אנטוריום.

נקודת המוצא בפרויקט הייתה בחירת האגרטל הייחודי של המותגים Rawwi , Tom Dixon ,Cooeeii, Nude ונוספים, אותם מייבאת טולמנ'ס. אל האגרטלים הנבחרים הותאמו במיוחד זרי פרחים שיתאימו להם מבחינת הנוכחות, הצבעוניות, והשילוב הכללי. 

לדברי שגיא סמילה :"הקולקציה מבוססת על היופי בשילובים בין עושר הפרחים, העלים, השרכים והענפים. על משחקים של קומפוזיציות, גבהים וצבעים ועל האגרטל הייחודי שנבחר במיוחד לחתום את סגנון הסידור".

"LUNDSTROM"- אגרטל וזר סחלב, דנדרוביום והורטנציה. "VAN GOGH"- אגרטל וזר חמניות.

לקמפיין הצילומים התלוותה האומנית מיה אגם ששימשה כארט דירקטור של הפרויקט. אגם, בוגרת המחלקה לתקשורת חזותית בבצלאל משנת 2016, פועלת על קו התפר בין אמנות, עיצוב ואופנה.

מערך ההזמנות של טולמנ'ס לקולקציית האגרטלים והזרים לראש השנה נעשה במתכונת שירות VIP, הכולל הזמנה ישירות בשיחת וואטסאפ מצוות המוכרים של טולמנ'ס בחנות הכלים. צוות המוכרים יסייע לכם באופן אישי בבחירת האגרטל והזר התואם לו. האגרטלים ובהם סידורי הפרחים יוצעו למכירה בטווח מחירים של 450 שח – 2500 ₪. עם בשירות VIP מיוחד, שיגיע לבתיכם תוך שעות ספורות מרגע ההזמנה (בתל אביב, הרצליה, רמת השרון).

"WILD BLUE"- אגרטל וזר הורטנציה, מיני גרברות, אנטוריום, אמיתה ופלפלון ירקרקים. "AUTUMN"- אגרטל וזר זומזומית, אנטוריום, אלבינו פמפס, אסקילפיאס ושומר.

מאחלים לכם שנה טובה, יפה, פורחת ומשמחת.

לקולקציה המלאה >>

אזור ראשי, לקיצור דרך לחצ/י כפתור ALT + z
Silence is Golden