Tollman's Art Collection- יוצרים שנה חדשה

אוצרת האמנות קרן בר גיל, צלמת האופנה והלייפסטייל תמר קרוון, אמנים ישראלים שמציעים זווית רעננה על אוכל, וקולקציות כלים בעיצוב בינלאומי, בפרויקט החדש של טולמנ'ס

תחילתה של שנה חדשה היא הזדמנות לברר, לנסח ולהגדיר את כל מה שאנחנו מצפים ומבקשים מהשנה הקרובה. חברת טולמנ'ס פועלת מזה שלושה עשורים בקידום תחום העיצוב בישראל. למעלה משלושים שנה אנחנו מאמינים בקסמו של העיצוב, בכוחה של מחשבה יצירתית, וביכולת של העיצוב להשפיע על היום יום שלנו. פרויקט "יוצרים שנה חדשה" שעשינו בשיתוף פעולה עם אוצרת האמנות קרן בר גיל, היה בשבילנו הזדמנות מצוינת ליצור דיאלוג בין יצירה מקומית מקורית לעיצוב בינלאומי, וגם הזדמנות נהדרת לבחון, לטשטש ולמתוח את הגבול שבין אמנות לעיצוב.

"ניראה כי בעשור האחרון, היטשטשו הגבולות בין הדיסציפלינות של עיצוב ואמנות, ובעיני אין דבר טבעי יותר מאשר לשלב אמנות גבוהה וכלים יפים" אומרת אוצרת האמנות קרן בר-גיל. "מאחר ואני עוסקת בחיבורים בין אמנות לאוכל שמחתי מאוד על ההזמנה של טולמנ'ס ליצור חיבורים בין גופי עבודה של אמנים נבחרים לבין עיצוב עכשווי מתקדם מרחבי העולם. בחרנו בתמר קרוון לצלם את החיבורים האלה דווקא כי גם היא כצלמת אופנה הייתה צריכה לצאת מהקופסא ולהביא את אותו חום שהוא מביאה בצילומי אנשים לצילומי חפצים ואמנות".

התוצאה היא חיבורים מקוריים, מעלי חיוך ומעוררי מחשבה. ככה בדיוק אנחנו רוצים שהשנה החדשה שלנו תראה.

מחשבה בהירה

כלי פורצלן של PILLIVUIT לצד יציקות גבס של האמן איתמר גלבוע, מתוך Food Chain Project.

איתמר גלבוע, המתגורר ב־16 שנים האחרונות באמסטרדם, הוא בעל תואר במנהל עסקים, ותואר ראשון באמנות מאקדמיית ריטפלד בהולנד. עיסוק בקולינריה ובמחשבה פואטית מופשטת עוברים אצלו, כנראה, בגנים המשפחתיים. אמו היא הסופרת שולמית גלבוע ואחיו הוא העיתונאי ומבקר האוכל ניב גלבוע.

שנה מתוקה

כלי אירוח של המותג DIBBERN לצד אובייקטים מפוסלים בנייר זכוכית של מעצבת המוצר רחלי שרפשטיין.

רחלי שרפשטיין, היא מעצבת מוצר ורהיטים, בוגרת תואר שני בעיצוב מוצר בדומוס, האקדמיה המפורסמת במילאנו.

ימים צבעוניים

כלי אוכל והגשה של ALESSI ופסלי כרום של האמן איתמר גלבוע, מתוך Food Chain Project.

יציקות הפורצלן רוויות הצבע, בניגוד ליציקות הגבס הלבנות שייצר איתמר גלבוע יצר בעבודה המוצגת למעלה, מושפעות מתרבות השפע.

טעמים חדשים

כלי הגשה של ALESSI בעיצוב מרסל וונדרס לצד פרלינים גיאומטריים של האמנית ננסי פומגרין. עוד בתמונה קופת פורצל של רחלי שרפשטיין.

ננסי פומגרין, אמנית שוקולטיירית שמיצבי השוקולד שהיא מכינה הם יצירות אמנות.

 

 

 

אזור ראשי, לקיצור דרך לחצ/י כפתור ALT + z
Silence is Golden