Arik Levi
בגיל 27 עזב אריק לוי את הסטודיו לעיצוב ואת חנות הגלישה שהיו בבעלותו בישראל- ויצא לאירופה. ב-1991 סיים בהצטיינות לימודי עיצוב תעשייתי ב-Europe Art Centre בשוויץ. באותה שנה זכה בתחרות של Seiko Epson Inc. ועבר ליפן, שם השתתף בתערוכות ובפרויקטי עיצוב שונים Ateliers בפריס (1992-1994). העביר סדנאות עיצוב במספר אוניברסיטאות באירופה.
במקביל לעבודתו באקדמיה, תכנן לוי מתקנים חדשניים להופעות ריקוד ואופרה ברחבי העולם, ייסד עם שותפו פיפו ליאוני סטודיו הרב-תחומי לעיצוב L Design, העוסק במגוון רחב של פרויקטים, ביניהם עיצוב מוצר, תכשיטים ועיצוב תאגידי, בעיצוב פנים, עיצוב תערוכות ועיצוב במות. בין לקוחות פיתח עבור החברה הבלגית MGX Materialise את אחת הטכנולוגיות החשובות בעולם לבנייה מהירה של אבות-טיפוס עבודותיו של לוי מהוות חלק מקו הייצור המהיר של החברה: קובץ מחשב מוכנס למכונה המפיקה תדפיס אובייקט תלת-ממדי שנמכר ללקוח. אריק לוי היה מהראשונים אשר באמצעות טכנולוגיה מתוחכמת זו עיצב אובייקטים במורפולוגיה מורכבת שאינה מתאפשרת בטכנולוגיות אחרות. שיתוף פעולה זה מהווה 'מטאפורה' לגישתו של לוי לחיים ולעיצוב. "שירת טכנו (techno poetry)" מלמדת שבנוסף להיותו מדען ואיש טכנולוגיה – מסתתר בו גם משורר. שני ההיבטים של העיצוב מתקיימים בו במקביל: הוא מוכן, דרך קבע, ללמוד על פיתוחים מדעיים, מבקש לחקור צורות וחומרים חדשים, ועם זאת, מקפיד להישאר מחובר לחוויית היצירה ולמגע האנושי. גם היום, כשהוא נשאל, מודה לוי שאהבתו הגדולה ביותר היא גלישה: "גלישה היא הדבר שאני עושה הכי טוב – אני איש של ים. הגעתי לעיצוב רק מפני שייצרתי פריטים לתעשיית הגלישה וגלישת הרוח בישראל ובאירופה".
Arik Levi
בגיל 27 עזב אריק לוי את הסטודיו לעיצוב ואת חנות הגלישה שהיו בבעלותו בישראל- ויצא לאירופה. ב-1991 סיים בהצטיינות לימודי עיצוב תעשייתי ב-Europe Art Centre בשוויץ. באותה שנה זכה בתחרות של Seiko Epson Inc. ועבר ליפן, שם השתתף בתערוכות ובפרויקטי עיצוב שונים Ateliers בפריס (1992-1994). העביר סדנאות עיצוב במספר אוניברסיטאות באירופה.
במקביל לעבודתו באקדמיה, תכנן לוי מתקנים חדשניים להופעות ריקוד ואופרה ברחבי העולם, ייסד עם שותפו פיפו ליאוני סטודיו הרב-תחומי לעיצוב L Design, העוסק במגוון רחב של פרויקטים, ביניהם עיצוב מוצר, תכשיטים ועיצוב תאגידי, בעיצוב פנים, עיצוב תערוכות ועיצוב במות. בין לקוחות פיתח עבור החברה הבלגית MGX Materialise את אחת הטכנולוגיות החשובות בעולם לבנייה מהירה של אבות-טיפוס עבודותיו של לוי מהוות חלק מקו הייצור המהיר של החברה: קובץ מחשב מוכנס למכונה המפיקה תדפיס אובייקט תלת-ממדי שנמכר ללקוח. אריק לוי היה מהראשונים אשר באמצעות טכנולוגיה מתוחכמת זו עיצב אובייקטים במורפולוגיה מורכבת שאינה מתאפשרת בטכנולוגיות אחרות. שיתוף פעולה זה מהווה 'מטאפורה' לגישתו של לוי לחיים ולעיצוב. "שירת טכנו (techno poetry)" מלמדת שבנוסף להיותו מדען ואיש טכנולוגיה – מסתתר בו גם משורר. שני ההיבטים של העיצוב מתקיימים בו במקביל: הוא מוכן, דרך קבע, ללמוד על פיתוחים מדעיים, מבקש לחקור צורות וחומרים חדשים, ועם זאת, מקפיד להישאר מחובר לחוויית היצירה ולמגע האנושי. גם היום, כשהוא נשאל, מודה לוי שאהבתו הגדולה ביותר היא גלישה: "גלישה היא הדבר שאני עושה הכי טוב – אני איש של ים. הגעתי לעיצוב רק מפני שייצרתי פריטים לתעשיית הגלישה וגלישת הרוח בישראל ובאירופה".